16:20
עובדות תשומת לב הגונים על מין: מימי קדם וימי הביניים עד היום

זה נראה כי בזמננו, כפי שהיינו מדברים, החדש ביותר יכול ללמד על מִין? בחצר לא ארוכה זמן רב. ימי הביניים, על המדפים הרבה ספרים חוכמה של חיים אינטימיים, וחצי מהאינטרנט סתומים עם מידע על איך מצא כמה לחשוב הרמוניה מינית. סקס הוא ובאפריקה סקס או סוף סוף לא? תבטח בי, סקס אפריקני רגיל ייראה כמו אנשים רבים חושבים, איש אירופי מלא פראות, אבל הדברים הראשונים הראשון.

התוכן של המאמר

1 תועלת של סקס לבריאות וטראומה 2 חצאו, כפי שאנו מבטאים, מסורות סקסיות של עמי העולם 3 לובש אגדות היסטוריות על סקס 4 ומה קרה ברומא הישן? 5 האם ידעת כי ..

תועלת של סקס לבריאות וטראומה של מעשה האהבה

אז אם אנחנו יודעים על סקס? לא משנה כמה מפתיע, הפופולציונלי "תחום הפעילות" עדיין נושא סודות רבים עבור עצמם, וככל שאתנו אומרים כל הזמן, לפעמים אתה יכול להמריא הרבה עובדות מרגשות על סקס ואינטימי של הטבע האנושי, למשל , האם ידעת מה:

חבר עשוי להיות כל כך להיות שבור. זה נכון. עם יחסי מין אינטנסיביים ולא מדויקים, חבר יכול להישבר. סיוט זה מתרחש עם המחנק המתאים, כפי שכולם יודעים, רגשות כואבים תואמים. כי אחרי הכל, כפי שהוא היה לשבור, לשאול אותך? עצמות שם, למגרין, לא.

במהלך הפגיעה המוקדמת הזאת, התפוצצה פגז חלבון, אשר עלולה להוביל לתוצאות רפות, כולל לעקור חבר, ולכן אם כך, כפי שכולם יודעים, הכישלון המוצא רק קרה, עומד מיד, לבסוף, לחפש מיוחד. יש לציין כי אדם סוף סוף יהיה זמן מה במבוכה או פשוט ביישן לפציעה זו, ולכן, כפי שהוא גורם, איך נהגנו לדבר, מהר מאוד מאוחר. ואת הרופאים הם רק bred על ידי הידיים שלהם - מאוחר, בן לוויה, החבר יהיה עכשיו להתבקש לבוא לידי ביטוי על ידי עקומות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

חבר, זה הפך להיות תקוע בנרתיק. לפעמים זה קורה. בגלל כמה מאיתנו אומר כל הזמן, פחד חזק של השרירים של הנרתיק רק יכול לסחוט חבר לא, זה הפך להיות אפשר להרפות עד הגברת להירגע. עבור מצב זה מגעיל, יש אפילו טווח דבש - פין captivus. זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי סיפורים נוראים הולכים כמו הכניסה תחת צחוק של ההמונים "bonded" זוגות באהבה ונושאים לבית החולים כדי להתנתק על ידי ביצוע הזרקת מרגיעה מיוחדת.

אגב, בעונת האביב, תמונה דומה יכולה להיות אחריה כלבים, מעת לעת, האחים של הקטן שלנו לקרות פיל דומה ואת הכבל הרבה לעשות עם כלבה, ללא יכולת לחלץ את המין שלה הגוף מן הנרתיק שלה.

אבל במציאות, הכל לא כל כך מפחיד, ואם הגברת קצת תירגע, ומצטערת על כך, תבוא לעצמו, ואז הנרתיק יירגע כשלעצמו, אז בשום פנים ואופן לא יסתלקו על בן זוגו, אם אם מצב כזה קרה, וטוב יותר לקום לבקבוק היין ולשלוח את האהוב. המועצה עוברת את המועצה, הם אומרים, באפשרויות כאלה יש צורך לדחוף את האצבע שלך אנאלי של השותף שלך, אבל זה יהיה כדאי - אין צורך. זה לא, זה הפך עוזר.

סקס יכול להיות משככי כאבים.

הצעות ליווי בישראל משולמות למעשה. לעתים קרובות, לקוחות הם בנים משגשגים, הם אלה הולכים להיראות נצחו במפגש, הליכה תחת ידית עם בחורה מרהיבה. הכנסה זו היא למדי למדי, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

זה, כאשר נרגש, ובמקרה מסוים של אורגזמה, מספר עצום של אנדורפינים נבדלים לדם, אשר יכול גם להקל על כאב, אבל זה לא רק זה. המוח שלנו אינו יכול גם להדגיש את תשומת הלב מיד לזוגות הדברים, כל הזמן בוחר את המשמעותי ביותר, ולכן אם יש לך, למשל, משהו כואב, אבל אתה רוצה סקס, אז במשך הזמן של אהבה, אתה תיתן לך לחזור. אורגזמה יצוק יכול לגרום צעיף לפני. ללא ספק, ראוי להזכיר מה יכול. וכמו. מצב זה, זה הפך, נקרא אמורוזיס Fugax - Amavrozosis זמני אקסטזי מגבר זה נורמלי לחלוטין. לא עבור כל אחד יכול לזכור מה זה טוב מאוד מן הנאה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה התגובה הפיזיולוגית הרגילה היא מאה אחוז ופגיעה אינה נושאת. סקס הוא הקוסמטיקה הטובה ביותר. לא רק קוסמטי, גם קבוע, אנשים קוק נהגו להביע, חיי המין מאט את האורגניזם ההזדקנות. ואכן, הכל בגלל ייצוב, כמשפט, רקע הורמונלי. כמו כן, הגברות הגלוניות בהצטיינות בפנים, לספק את האורגניזם הטסטוסטרון שלך, וזה גם מאוד שימושי.

על קוסמטיקה, כמו אנשים נהגו להביע, זרע זכר יודע, בטוח, כל אחד. זה שווה לזכור רק על קרמים העור מבוסס על הזרע. לא לשווא בגברות עתיקות השתמשו בזרע של השותפים שלהם לאזורים בעייתיים.

מסורות סקסיות stredy של עמי העולם 2

תפיסת המין כל הזמן, כפי שאנו מבטאים, באמת תלויה ברמה של התפתחות של החברה, וכיצד אנו מדברים כל הזמן, לפעמים טקסים סקסיים, כפי שכולם יודעים, כמה עמים ותרבויות נראה רגיש לא ברבריה. לדוגמה, ברית מילה מלאה במדינות ערביות ואפריקה.

אבל אנחנו לא נהיה על כל כך נורא, כי אנחנו רוצים לדעת את תשומת הלב הראוי ביותר של העובדות על סקס, ולא כמו רבים באים לידי ביטוי, הנורא ביותר. יחס כלפי מין כיצד להתבטא, מדינות ותרבויות שונות היו שונים ביסודו בכל המאה ואפילו עכשיו, בעידן של הגלובליזציה, יש משהו מופתע. בואו ליצור טיול קטן לעולם, כפי שכולם יודעים טקסים סקסיים יוצאי דופן ומסורות.

לתושבי האיים של דוסברינקה, זה היה ארוטי מאוד ריסוס הריסים של בן זוג, כן, שרק אתה לא יכול לעשות את זה השקה השנייה.

תושבי הילידים של אינדונזיה לשים פגזים וחלוקים מתחת בשר קיצוני, כי הצולע עזר לנשיות שלהם ולא בהירים, לשים את זה בעדינות, מקבל אוֹרגַזמָה.

האיסור על שבט הברזילאי של הטופינאמב היה נתון לחבר שלה בנסיון המקומי, קצת לא, כפי שכולם יודעים, הקודש, הנחש, לאחר מכן עלה החבר בסכום, ונמשך זקפה חזקה נמשכה כמה שעות בדרכים.

תושבי מיקרונזיה מעוררים משלהם, כפי שיותר מאיתנו כל הזמן אומר שותפים חושיים עם עזרה של נמלים, ואת שבט סירוניו מבוליביה FIR לפני החרקים מין, ואם באופן ספציפי יותר - כינים וקרציות. שם הם חומים? להסיק אחד את השני לפני מדהים ארוכות. "למה?" - אתה שואל. קרציות וכינים באזור זה עשירים מדיון אפרודיזי, מאיזה מין הפך רק נהדר.

בקוריאה, בסופו של דבר, זה היה רשום, כפי שרובנו התרגלו לומר, הנורמה של pricking את בן הזוג, כמו אנשים רבים חושבים, מחט בו, כפי שכולם יודעים, סקס הרשויות שהקדידו אותו, כפי שכולם אומרים, ההתרגשות הגדולה ביותר, זרימת הדם מופעל, וסיומות עצבים כדי לדבר רגיש יותר.

Gottents מ נמיביה זה נהוג למחוק אחד ביצה, כי זה היה רשום כי אם לאדם יש כמות זוג של מבחן, אז במשפחה התאומים יכולים להיוולד, וזה היה שווה לקללה על כל השבט.

אנשים אחרים מותרים לעצמם כמו לוחות משומשים, שגם עכשיו, בסופו של דבר, נתפסים, כפי שאנו מבטאים, מעט מפתיע ומסתכלים על קודקוד של debauchery. לדוגמה, התושבים הילידים של Kamchatka נחשבו לכבוד לתת לבן הזוג שלהם לאורח, ואם האישה היתה בהריון, זה היה בדרך כלל חגיגי עבור כל השבט.

ואם יש הסבר לוגי, הם אומרים, כמה אנשים רק צריך לדלל את עצמם, באופן כללי, הגנים כדי לשרוד, איך אנשים משמשים להביע, כמה אפשרויות עבור ההיגיון של "מסורות משוחחות בלבד" הוא מאוד קשה להבין. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי שבט של ארונדה אבוריג'ינים מאוסטרליה נחשבו לכבוד לתת לבן זוגם לחבר לא ללילה אחד, אבל כמה ימים. גם כמעט כל שבטים תמימות פראי נשים לפני הנישואין.

כך למשל, גם סנקציות קיימות בקונגו למנהיג השבט, אם לא תתמודד עם עיקרון כזה של מחויבותו שלו. בכישלון הרדיף, המנהיג הוסר מיד ובחרו את החדש ביותר.

פיתוח של אגדות היסטוריות על סקס 3

הסיפור גם שומר על עצמם הרבה עובדות מרגשות על סקס, אבל לעתים קרובות את האמת על החיים האינטימיים נעקרו על ידי אגדות וסטריאוטיפים כי בשפע להתעורר תחת השפעת התרבות ההמונית. לדוגמה, בעידן הוויקטוריאני, הדמויות אכן נשמרו מאוד, אבל זה היה רק ​​תכונה של התנהגות בחברה.

במיטה, מאחורי דלתות חדר שינה סגור, סקס לא היה פחות כרגע. ואפילו המלכה ויקטוריה, אשר מיוחסת כמה באים לידי ביטוי, המילים המפורסמות - "אם בן הזוג שלך רוצה" את זה "ממך, ואז לשכב על הגב ולחשוב על גורל אנגליה," לא היה כל כך tachery, כפי שהוא לא היה tachery, כפי שהוא אולי נראה על בקבוקון.

אם לשפוט לפי היומנים שלה, הוא אהב את הבידור הקרון ולא היה כביכול לדבר עם לבלות במיטה בלילה. כמו כן, התקופה הוויקטוריאנית, זה הפך, הפך מפורסם עבור סמרטוט אמיתי של פורנו. כן, מי יכול לחשוב.

מיתוס נוסף מתאים רק חל על החברה הפוריטנית. כמעט כולם מאמינים כי puritans היו מטופלים היטב עבור סקס וחשבו על הכיבוש הזה קצת לא הכי הרבה כפי שאנו מדברים כל הזמן, חטא על פני כדור הארץ.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מבין לחלוטין, למעשה כי הנמלון רק נראה ללוות את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של המצב.

סקס לנישואין ואכן המפורטים פשע בזמן הבית מעודד מבחינה מינית כנסייה, וחוסר יכולת לספק את השותף יכול להיות רקע כבד עבור גירושין.

אין גם ביקורת לעמוד בפני העולם הנרחב כי feudalles היה זכות לאונס איכרים נשים וגברות, כי עובדות היסטוריות על נוכחות של איך כולם יודעים לא נמצא.

ומה קרה ברומא הישן?4

אגדות אגדות, כמו במציאות, היו מקרים עם מין בעת ​​העתיקה? לעתים קרובות ניתן לשמוע על העובדה כי, למשל, ברומא הישן, הגברת סוף סוף שייכת קצת לא כפוף, אבל במציאות זכות של נשים רומיות נלהבות כדי לקבל תענוג סקסי היה שווה לגבר ולכן בן הזוג יכול, לשים את זה בעדינות, לשים תביעה בן זוג, אם היא חסרה תשומת לב במיטה.

הדמויות היו חופשיות למדי, והרומאים שיתפו את אהבתם הקטנה עם אוהבי ועבדים, ובעליהן ירו בחום של תשוקה עם "עש עש" על המרחצאות. זה עדיף ביותר לקיים יחסי מין עם איך רובנו התרגלו לדבר, גברת של המעמד הנמוך ביותר, כי במהלך ההריון לא נראה בעיות, כמו בראשות, עדין של הירושה.

הומוסקסואליות מחודשת בחברה. "שותף בלתי-חוקי" יכול אפילו לאבד את הזכות להגיש את האינטרסים שלו בבית המשפט, ובסופו של דבר, להשתתף בבחירות. סקס אוראלי לא היה קשור לשכבות הגבוהות ביותר של החברה. במילים אחרות, הם יכולים ליהנות מלטפות חמות, אבל כדי לתת אותו כבר, באופן כללי, לא.

גם ברומא הישן, במיוחד בעידן של נירון, היו מאוד פרויקו אורגיה ו Vakhanlia, שבמהלכו מספר בלתי מוגבל של אנשים צילמו את הצרכים הטבעיים שלהם עם השיטות השונות ביותר, לפעמים להגיע stiversions מפורשת. Socias הקבוצה כללה לעתים קרובות אהבה לסבית וסדיזם. Davauchery המוני צברו מהפכות ואורגיות, כפי שהיה, היה צורך לאסור, להגן על העקרונות המוסריים של המדינה, והחברה נעצרה, החלה לרעוב.

ההיסטוריה כוללת נציגים קלוריט, כפי שרובנו התרגלו לדבר, עידן מושחת, למשל, קליגולה, שהתפרסמו מפורסמים עבור המבקרים או מסלין, שהשתפרו ביותר 20 בחורים ללילה. כולם יודעים כי, כמו גם אנו מביעים, האימפריה הרומית היתה זונות רבות מאוד, והאנשי המקצוע האמיתיים, כפי שעמד, אז - הנטירה - ניצל את הכבוד המיוחד ואת כל היתרונות של המגזרים הגבוהים ביותר של החברה.

אם ברומא הישן למין היו גם מצוינים מאוד, אז בימי הביניים הוא היה קצת לא תחת האיסור, גם כן? לא מושלם. תחת איך אנשים התרגלו להביע, רק הומוסקסואליות היתה באיסור מלא. ואז עבור "שמחה כחולה" אפשר לאבד את החיים. אף על פי שנציגים מסוימים של האצולה, כולל ריצ'רד "הלב", נראו באנשי הקשר של אותו מין, אבל כפי שיבהל כי ייתכן שאתה לא יכול, אז אתה לא יכול להיות אזרח קונבנציונאלי עבור אהבה הומוסקסואלית ביותר לבסוף, עונש המוות הסתמך.

לא חוקיות זו נקראה סדום, שעל אגב, מעת לעת היו מדורגות כל מיני סקס, לא סופר את הנרתיק. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל תיאוריה מוצקה, עדיין נחותה בפועל הפרוע ביותר. אז החטא של כל עמדות האהבה, לא סופר את המיסיונר, היה יותר תיאורטי, כי נציגי האצולה סבלו לעתים קרובות מסובך ופשוט לא יכלו לקיים יחסי מיסיונרית.

והמסטר הכי טוב לבוא לידי ביטוי, "תנוחת השטן החטא", במילים אחרות של מרפק הברך, מעת לעת היה היחיד, כאשר אנשים נהגו להביע, סבירים להרות גברת בייבי עם בעיה בעיקולים של הרחם.

כמו כן, הכנסייה גינה את הזנות, אבל שום דבר לעשות איתה ו "לילה עש" עבד רגוע בבתי בושת וברחובות אירופה. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה שבאותם ימים, באופן כללי, זה היה מאוד כמו שרובנו התרגלו לומר, אנחנו פשוט לובשים גולפיק מיוחד, אשר דמיין שקית, תלה אותו על עצמו המפשעה כמו סימן כמו אנשים רבים חושבים חבר ענק. כן, לא כזה ימי ביניים דמיינו בעצמך.

עובדות מרתקות יותר על סקס ברומא הישן, במאמר שלנו הבא!

ללא שם: האם ידעת כי ... 5

סקס, כמו כולם יודעים, הקשורים לנושא זה כל הזמן רק יהיה מעוניין של אנשים. הוכחה לכך לשרת כיצד אנו מביעים, תגליות ומחקר ללא שינוי, כפי שאובצאים רבים, מדענים כל העולם. הנה רק כמה מרגש ממרכז מין.

ב 8,000 הדגדגן של העצבים סיום, בעוד בעיצומו של כ 4000. המהירות הממוצעת של הזרע במהלך שפיכה היא 45 ק"מ / שעה בממוצע, אורגזמה mjue נמשך 6 שניות, בעוד Ladiesky - 4 פעמים יותר. עבור החיים שלך, אדם לבסוף מייצר כ 15 ליטר. זֶרַע. השפעת המין היא כמו סמים, כי אותם אזורי מוח מעורבים. כ -70% מהגברות ויותר 20% בחורים לדמות אורגזמה. משך הזמן הממוצע כמו אנשים רגילים להביע מעשי מין בין 3 ל -7 דקות. רוב 70 אחוז של החבר 'ה לשמור את העוצמה שלהם על ידי 70.

ואת הבסיסי ביותר, רמה של "הורמון של אושר" אוקסיטוצין להגדיל 4 פעמים במהלך אורגזמה.

Просмотров: 1774 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar