14:53
איך לא לעשות טעות עם הבחירה של סוכנות ליווי?

בנות רבות המחליטות לשייך את חייהם בתחום הפנאי, להחליט להתחיל עם סוכנויות ליווי, בהתחשב בעבודה על שכירת בטוח יותר ופחות בעייתי. זה נראה שהכל פשוט: אתה מפעיל כל הודעה על האינטרנט (ויש בריכה בריכה) ואתה מתחיל להרוויח ענק כֶּסֶף! אבל לא הכל כל כך פשוט, אין כל כך הרבה סוכנויות טובות, הרמאים וארגונים עם מוניטין מפוקפק הם בשוק, ולכן אתה צריך לטפל בזהירות את הבחירה של המעסיק העתידי.

כיצד לבחור את הסוכנות באינטרנט

באופן כללי, מחפש מודעות עבודה ברשת - זה לא הכי טוב ומרחוק מאופציה מהירה. תחת סוכנויות ליווי הם לעתים קרובות רעולי פנים על ידי סרסורים המחזיקים סלונים עם זונות. אין לקוחות wp וליווהו אין דיבור. בנוסף, בארגונים רבים, היחס כלפי הבנות הוא רק נורא, ותנאי עבודה - בלתי נסבל. מן הימים הראשונים הם ינסו לחובות ענקיים עם קנסות שונים ו"הוצאות על המכשיר והתוכן ", אשר יעבדו במשך חודשים, ולא משנה מה הכנסה גבוהה אפילו לא חושב. אתה רוצה לעזוב - הם יפחדים וסחט, בבירור, כי אתה צריך להתרחק מעסיקים לא הוגנים כאלה.

האפשרות הטובה ביותר היא ליצור קשר עם סוכנות ליווי על קצה ישיר של אדם מוכר אשר מכיר את הכדור ובירור לא מאחלים לך רע. זה יכול להיות חברה שנישאה וקשרה, חבר טוב או אחד הלקוחות. יש גם פורומים וצ'אטים סגורים ליווי, שבו הבנות דנים מעסיקים. עם זאת, מידע זה גם שייך זהירות. בתחום עם תחרות גבוהה כזו, עדיף להסתמך על ההיגיון ואת flair.

לא ייאוש אם אף אחד לא יכול לייעץ למקום טוב. אתה יכול לבחור סוכנות הגון באופן עצמאי, על פי מודעות באינטרנט, אתה רק צריך לבלות קצת יותר זמן ללמוד ולחפש מידע.

אז מה לשים לב:

  • סוכנות טובה חייב להיות אתר, לא פלא עכשיו יש ביטוי "אם העסק שלך לא באינטרנט - אין לך עסק". רצוי כי לא היה אפשר לראות את הקטלוג של בנות עבודה כבר שיעורי הוצגו, כך שאתה יכול בקירוב כמה אתה יכול להרוויח.
  • באתר בסעיף "אנשי קשר" חייב להיות דוא"ל, אבל לא כמה "מרוסיה" @mail.RU או Mail מ- Google. משרד הגון יכול להרשות לעצמו תיבת דואר ארגונית עם תחום אישי - זוהי אישור נוסף של האמינות של החברה.
  • רצוי להיות כתובת פיזית, וזה היה אמיתי, הוא גם מצוין בדרך כלל באתר. כמובן, בתחום זה, עבודה רבים תחת כיסוי, ולכן ייתכן שיש סוכנות דוגמנות או משרד על גיוס.
  • האתר לא צריך להיות ממוקם על אירוח חינם, זה רק movietone. אם המשרד לא יכול להרשות לעצמו אפילו תחום אישי, אז אין שום דבר על הכנסה גבוהה, או שזה הרמאים עם דף אחד.
  • רצוי כי האתר הוא "הישן", בתחתית אתה יכול לראות את המידע, באיזו שנה הופיע משאב. לדפים כאלה הרבה יותר ביטחון.
  • עבור קריטריונים אלה, אתה יכול לחתוך את המשאבים הבלתי מתפשרים ולהמשיך ישירות למשא ומתן. זהו החלק החשוב ביותר כאשר פועלים לעבודה בתחום הפנאי.

    באיזה מפתח אתה צריך לנהל משא ומתן עם הסוכנות

    הטעות הגדולה ביותר שבנות מאפשרות, בעיקר למתחילים - היא הפחד של המעסיק הפוטנציאלי. מהצד הכל נראה כאילו המשרד שלהם הוא המקום היחיד על הפלנטה, שם אתה יכול להרוויח. אתה צריך להבין אמת אחת פשוטה - אתה יכול לעבוד בבטחה ללא סוכנות, אבל בלי בנות, לא הארגון לא יכול להתקיים. ואתה לא צריך להקשיב שטות על העובדה כי הבנות מלאות, אתה לא עובד, אתה לא עובד, אז אחרים יבואו ... בליווי, כמו בכל מקצוע, יש מסגרת של מסגרות טוב, כמו גם עובדים אחראים מוערכים מאוד על ידי ההנהגה. לכן, להפסיק לשחרר, לשנות את "מגן" מיקום על "התוקף" ואל תהסס לשאול את השאלות המהימנות ביותר, כי זה תלוי לא רק על ידי ההכנסה שלך, אלא גם בטיחות אישית!

    אתה צריך להבין כי כסף בין אסקוגר לסוכנות הוא לא ממש בהגינות. המשימה שלהם היא רק להסיע אותך עם גבר, ואתה חייב לעבוד כדי שהלקוח מרוצה מהפגישה. במקביל, אם המנהל לא מתמודד עם עבודתו וממנה ליווי של פגישה עם הכל, הוא יכול לפנות לצרותיה במקרה של לקוח לקוח. אנו מעריכים את עצמכם ואינם מאפשרים חמדנים ליזמים כסף כדי להתחייב הערכה עצמית שלך. סוכנות טובה מבינה שהנערה יכולה להביא להם מאות אלפי דולרים, ולכן הם לא ינהלו משא ומתן בטון בלתי מכובד.

    לדבר עם מעסיק פוטנציאלי, לבטא כל כך כנראה קצת בלה. אל תשכח להבהיר את הנקודות הבאות:

  • מי משלם לטיסה שלך לעיר שבה נמצא הסוכנות.
  • לי דיור, אבטחה, נהג, שירותים אחרים אשר נושאת הוצאות.
  • איזה אחוז לוקח סוכנות.
  • איך דברים עם האמנה הפנימית והאם יש מערכת של קנסות.
  • מהו לוח הזמנים של העבודה, מספר הלקוחות ליום, אם בסוף השבוע מסופק.
  • איך הם דברים עם תה (אתה צריך לשלם אחוז מהם).
  • כמה בנות עובדות בצוות.
  • איך הדברים עם סיורים, ומי נושא את העלויות עבור הנפקת מסמכים וטיסות.
  • האם יש הסכם חוזה או שיתוף פעולה.
  • הנציג הרגיל של המשרד, אשר כבר זמן רב בתחום זה ועובד בתוכנית מבוססת במשך שנים, יהיה בקלות לתת תשובות לכל השאלות שאתה מעוניין.

    זה שווה ערני אם המנהל מתחיל להתרחש, מבולבל, לא אומר שום דבר בטון, אבל רק מבטיח הרים של כסף ותנאים נפלאים. במצב כזה, אתה לא צריך אפילו לבלות את הזמן שלך, שכן הוא גם חברה של יום אחד אשר מרוויח זרם של בנות לכמה בוטינל זול במסווה של סוכנות יוקרתית, או עובד לא יכול לגמרי של ארגון מפוקפק, איפה ההסלמה הם לא היחס הטוב ביותר, אבל תנאי העבודה ישתנה כל יום, וברור לא לטובתך. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

    מודרך על ידי מועצות אלה אתה יכול לבחור סוכנות טובה, גם אם לא בפעם הראשונה. אגב, בעתיד אתה יכול לפצות על המאמצים שלך, זמן ועצבים השקיעו על החיפוש. כמה בנות למכור אנשי קשר של מעסיקים טובים, אז למה אתה לא עושה את אותו הדבר?

    Просмотров: 205 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar