17:58
בן הזוג מתעקש על שלישיה סקס, ואני לא רוצה! מה לעשות?

ניסויים במיטה - זה נהדר. אבל מה לעשות אם הטעם של הגברים שלך להתברר להיות ספציפי מאוד?

התוכן של המאמר

1 גבולות אישיים 2 מקביל 3 וזה שווה את זה? 4 אני קצת משאלה, אבל אני לא יודע 5 מכתב של גברת נואשת

גבולות אישיים

פסיכואנליטיסט מורשה וסקאופאתולוג כריסטין מארי בן אומר שזה מצב רגיל - בפועל שלה זה קורה לעתים קרובות למדי. ולכן לעתים קרובות היא צריכה להיזכר בלקוחותיה כי הגבולות האישיים הם כדי לכבד אותם.

Sexopathogologist Sari קופר ממליץ כי לקוחותיו שנפלו למצב כזה, להציג הכל בפירוט. אתה באמת מוכן לחלוק את האיש שלך על השני? אילו רגשות אתה מופיע כאשר אתה מדמיין את התמונה הזאת בעצמך? אם ברגע אחד אתה חווה תחושה של קנאה, כפי שאתה מתכנן לנהל עם זה? איך אתה מתמודד עם קנאה בחיים רגילים?כמו כן, אנחנו לא צריכים לשכוח כי אישה 3 היא לא רק פנטזיה להחיות או צעצוע מין.

ולא להאמין, זה לא יוכל לדבר עם איכר לנשמות. "זה יהיה שימושי כדי לגלות מידע נוסף מן השותף שלך ולהבין מה בדיוק הוא מתכוון בראש. אחרי הכל, אנשים רבים אוהבים לשחק בשובבות כדי לפנטז משהו כמו שלישיה סקס, אם כי למעשה הם לא מוכנים לעשות את זה בחיים האמיתיים ", אומר בן.

דיברת איתו ולמדת שהוא באמת מוגדר ברצינות להזמין גברת אחרת למיטה שלך? ובכן, ואז ללכת רחוק יותר.

בישראל אין אזור דעות קדומות אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי אסקוגר פשוט עוקב אחר הלקוח באירוע, שומר על השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

בניון ממליץ להזין את הדברים הבאים: "הגדר את השותף עם שאלות מבהירות שונות. אולי המחשבה על שלישיות סקס ייראה לך יותר אטרקטיבי. ". אתה באמת יכול לשנות את דעתך - זה קורה גם. אבל אם אחרי כל השאלות שאתה מבין שאתה עדיין לא מוכן למין, בואו נספר על האיש הזה. אתה לא צריך לגלם את כל הפנטזיות שלו. הגבולות האישיים שלך - הדבר החשוב ביותר.

Counter הצעה 2

במצבים דומים, עדיף לפעול קדימה, מציע מועמדים שאוהבים הן. Sexopathologist Stephanie Tredgill מציעה את הדברים הבאים: "אתה יכול להיראות פורנו עם סצינות של שלישיה סקס או לחלוק את הפנטזיות שלך במהלך משחק מקדים".

בסופו של דבר, הכל יורד לדיאלוג. "שותפים ביחסים לעתים קרובות יש העדפות סקסיות שונות הדורשות דיון. אבל לעתים קרובות הרבה דברים לא נלקחים בחשבון. אתה תמיד יכול למצוא שיטות אחרות כדי לרענן את החיים האינטימיים שלך, "אומרת בניון.

וזה שווה את זה?3

זכור כי יש הבדל גדול בין משא ומתן ללחץ. "אם הרחבת השותף שהשלישייה אינן מתאימות לך, והוא ממשיך להתעקש, לחשוב על האדם הזה בשבילך" - ממליץ על טרדגיל.

בניון מסכים עם עובד: "אם יש לך להקשיב לטיעונים של השותף והבין כי אין לך שום רצון לנסות את זה, והוא ממשיך ללחוץ עליך, אז אנחנו מדברים על כפויה. אם אדם ממשיך ללחוץ עליך, שאל את עצמך, כדאי להישאר עם אדם שעבורם כדי לדחוף אותך למשהו שאתה לא רוצה לעשות ". דירות דיסקרטיות בתל אביב

הסכמה - זה מה שבאמת ביסודו. וזה חל על כל פרקטיקות מיניות. אם אתה לא רוצה לקבל שלישייה, מתכוון, השותף חייב לכבד את הבחירה שלך.

נראה שאני רוצה, אבל אני לא יודע 4

"אם אתה מסכים לתרגול, אשר בשבילך לא אוהב, אז אתה מזיק ובריאות הנפש, ויחסים בכלל. בהתחלה, תוכלו לחוות הפרעה רגשית, ולאחר מכן להתחיל להתיז את העבירה שלך עבור שותף, "כריסטין מזהיר.מהסס ופחד כל כך חוויה מינית יוצאת דופן - זה גם נורמלי. יש לך זכות מלאה.

זהו אדם חי, עם העדפותיו וגבולותיו.

Sexologist Megan Flming ממליץ גם שותפים לקרוא סיפורים ארוטיים ולראות פורנו בנושא זה. שוב משוקלל הכל ונגד והבנתי שלא היית מוכן לראות את הגברת הלא מוכרת בשוג הזוג שלו? ואז לקרוא לעיל - השותף חייב לכבד את הבחירה שלך.

מכתב של אישה נואשת 5

אנלזה בריירי מובילה את הטור שלה במהדורה של האפוטרופוס ולעתים קרובות מגיבה למכתבים של אנשים שמצאו את עצמם במצב קשה. לא כל כך מזמן, פנתה אליה גברת, מה שחוששות כי, מסרבת בן זוג בהתגלמות הפנטזיות שלו, היא נשארת לבדה.

"אני לא נשואה עד אחת-עשרה שנים, יש לנו שני בנים מאושרים. הכל היה נפלא. להזמין אותו להפוך ולהסתכל על ההיסטוריה של הנישואים שלך. מצא את מה שאתה יכול להיות אסיר תודה. כן, לשניהם אין ניסיון עצום.

הוא היה בן 20 כשהתחתנו. תחילה נסה את היחסים שלנו מספר פעמים. על ראש שיכור. כרגע אני מנסה לתת לו כל דבר בכוח שלי, ואפילו יותר. אבל הוא עדיין רוצה נשים אחרות. חושב שזה יהיה פשוט להרוג אותי, ולכן רוצה שאני אסכים עם כל הלב שלי. ואני פשוט לא יכול - זה יהיה לא ישר. במעמקי הנפש, אני יודע שאם הוצג הזדמנות, הוא ישתמש בו ושוחח אותי. מה עלי לעשות?-

המצב הוא ממש מגוון. הרגשתי שהגברת נמצאת בייאוש ופחדים שמחלוקתה תוביל לבגידה מהבן. אז היתה תשובה אנליזה:

"לא הזכרת כמה זה בשבילך, כשהתחתנו, כאילו רק גילו היה ערך. אבל אם היית עמיתים, כאשר שניהם כבר התיישבו, אני בטוח שזה היה לך לתרום כמה דברים. אני גם מניח כי בן הזוג שלך מציע לך שלישיה עם שותף שמתאים לו, ולא בשבילך?

דיברתי עם פסיכואנליטיקאי סילבה על הדילמה שלך. "יש לי הרגשה כזאת שהיא חושבת כאילו היו לה רק שתי אפשרויות - או שהיא מסכימה לשלישת סקס, או שבעלה ישנה אותה. אבל זו לא ברירה, אלה שתי תוצאות מיותרות, "אמר. גם הצעות הוסיפו כי תלמידי בן זוגו ומין, אתה מספק את צרכיו על חשבון משלנו. שני שניהם מודאגים את מכתבך. ציינת גם שאני הראשון נהגתי יחסים שלישיה, אבל היו שיכור. "זה לא מאוד דומה למה שזה קרה. מהר יותר זה נעשה כדי לרצות את בעלה, "הציג לא חוקי.

נישואין וחומר ארוך - זה תמיד פשרה, אבל לא במידה כזו להיות חולה. אין שום דבר מגעיל ביחסים polyamorial, אם אתה רוצה את זה, כי אין שום דבר מגעיל על מנת לאחל את היחסים monogamous.

תארו לעצמכם שאיפותיך בישראל היא קלה, במקרה שאתה ילדה מדהימה מאוקראינה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 6600 יורו.

שוחחת על זה לפני שנכנסה לנישואין? קראתי על מה זה אומר להיות נשוי / נשוי שניכם?

חוסר נוחות גם שאל אם בן הזוג שלך חווה משהו כמו משבר קיומי. "כפי שאנחנו מבריקים (וזה כל קרוב משפחה - גם אם בן הזוג שלך הוא צעיר, הוא יכול להרגיש שזה יהיה מבוגר), אולי יש לנו תחושה של אובדן של הנוער שלנו, את הרצון לשמור על כוח המין שלנו, את החופש שלנו, " הוא אמר. גישה בוגרת - תסתכל על כל מה שעשית, ולא החמצת.

בתקופה זו אמר האירוע, עשוי להיראות שהבעיה נמצאת במונוגמיה. "אם היו לי יותר שותפים מיניים / הרפתקאות, לא הייתי מרגיש כל כך ישן". כמה אנשים מנוהלים עם משברים דומים יותר מאחרים. זה נראה כאילו נראה שיש ללמוד איך לקחת את המצב או אפילו לגעת במה שהיה לו לא, הוא מפריע לך את תחושת הקיפוח שלך ואת הנישואים שלך. אבל זה לא הוגן, כי זה הקושי שלו, לא שלך.

"יחסים שנבנו על כבוד הדדי הוא כאשר אתה מבין כי כל ההחלטות שנעשו על ידי אתה משפיע על השותף שלך. בשלב זה, בן הזוג שלך רוצה משהו שאינו מתיישב עם האושר שלך, "מוסיף עין.

"אתה חייב להיות צוות - אתה ואת בן הזוג שלך. אבל לא כל כך מזמן, אמר לי בן הזוג מה שלישיה. אני מנסה להבין מה הוא חסר ביחסים שלנו. ניסיתי לדבר עליו ונראה לי שהוא פשוט רוצה זיכרונות חדשים יותר. זה אומר שזה לא רוצה לעזוב אותי ובנים, ועדיין אוהב אותנו. אבל לראות מה יש לך להשיג - יש לך לפחות שני ילדים טעים. הוא באמת רוצה לשים את זה תחת סכנה?"- מבקש משקל.

רק כדי שתוכל להחליט אם יש פשרה בסיפור הזה או לא. אבל יש לזכור כי הרגשות שלך ואת הרצונות גם חשוב. אל תהיי מרמה, ואמרה "כן" מה שאתה לא מסכים. זה לא יהיה סוף הבעיות שלך. להיפך, זה יהיה התחלה שלהם. ".

Просмотров: 90 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar