00:15
כי הבנות לא עובד הצרכנים ברוסיה, וללכת לחו"ל?

אם הפגישה או אסקארר יכול להיות מרוויח היטב על הקרקע, כך להיות צריכה מוצלחת, עדיף לצאת לחו"ל. העובדה היא כי ברוסיה יחס שלילי למדי כלפי הנערות העוסקות בכך. הצריכה נחשבת להונאה וגירושין, וכל הבנות הן רמאים. שירותי ליווי

אם נדבר על אזור זה בחו"ל, אז בנות עובדות על מוסד מסוים. ברוסיה, יש צרכנים - אנשים חופשיים ללכת במועדונים שונים, ואז להביא את מנהל קרוב יותר ולקבל אחוז של עקירה. באופן כללי, יש את הספציפיות שלה. שקול פרטים נוספים כי זה לא עובד בהדרגה כצריכה גם בבירה וכי גברים חושבים על זה.

מה נראה כי הצריכה ברוסיה

בנוסף לתבנית העבודה המסורתית, המופצת בחו"ל, קיימת אפשרות אחרת. ברוסיה, בנות לא רק צריך לקדם לקוחות על משקאות ולהזמין שירותים נוספים, אלא גם לקחת את זה למוסד! עבור הבחורה הזאת, הקהל של שעות בשעה 20:00 משאיר את הבר או המועדון שבו הם עובדים ולהתחיל לחפש קורבן ברחוב או במוסדות אחרים בידור. לעתים קרובות הם פועלים על מנהל העיתונות, אשר תמיד איתם במגע ואומר לבנות ללכת. מנהלים אלה על הערוצים שלהם הם מראש הכללי שבו "טושט" הם גברים עשירים, שכן עם עובדים קשה פשוט לא למשוך הרבה.

לאחר שנמצא הקורבן, הנערות נשלחות עם האורח במקום הנכון והפעולה העיקרית מתחילה שם. במקביל, הצרכנים לא לאלתר, אבל הם עובדים על ערכת ברורה של המנהל, אשר במהלך התכתבות מודיע להם כי באיזו נקודה יש ​​להזמין. כל העבודה מכוונת למקסם את האיש ולהציג אותה במצב כמעט לא מודע, והנערות הוזמנו למשקאות יקרים, מנות ונרגילות. אז האורח הוא מהיר יותר זכמן, לעתים קרובות עושה את שוטי מתנה עם הוספה טהורה. לא כל אחד יכול להסוות אותם והשיכרון מגיע במהירות.

כאשר הצרכנים מבינים שאין שום דבר אחר מאדם, הם פונים לאט. במקרה זה, אף אחד לא עובד. כל הבנות הם סלחו חמודים עם האורח, ועלים (אם אתה עדיין יכול ללכת) מאושר לחלוטין. זה רק בבוקר זה מופתע מאוד, הקוד יבדוק את הציון של הכרטיס שלו. עבור מושב כזה, הצרכנים יכולים לחלץ על 200.000 רובל מן המבקר. וזה לא הגבול.

בנות עובדות בקבוצות, שכן אין זה סביר כי שתייה אכלו כל כך הרבה ולשתות. יתר על כן, האדם מוקף בקהל יופי הופך להיות הרבה יותר במיוחד.

באופן כללי, תבנית עבודה כזו היא הרבה יותר מסובכת מאשר בחו"ל. אם הצריכה בטורקית, מועדונים אפריקאים ואיטלקים היא יותר כמו מנוחה ותקשורת יפה, שעבורו אתה משלם גם, אז אתה באמת צריך להסתיר. לא רק שצריך כדי למצוא לקוח, ולכן זה עדיין יש צורך "לדלל" עבור סכום מסוים, אחרת מנהל המוסד יהיה לכפות קנס. מקרה זה הוא די קשה, ותנאי העבודה אינם אטרקטיביים כמו בברים ומועדונים זרים.

עוד פחות הוא כי גברים רוסים רבים יש רעיון של אלה שהם צריכה כזו ומה הם עושים. הגישה השלילית שלהם מאוד מסבך את העבודה.

כי גברים רוסים אוהבים צרכנים

העובדה היא שהאנשים שלנו חמדנים למדי. הם לא מבינים למה הם צריכים רק לטפל בילדה עם קוקטיילים. לדברי טיעונים של נציג המין החזק, אם הוא קנה בחורה לשתות, אז הוא באופן אוטומטי יש את הזכות לבקש משהו בתמורה ממנה. במקביל, תקשורת יפה היא לא העובדה שהיא מחכה לזה. בעיקר מדברים, בהבנה של גברים רוסים, אם הג'נטלמן מתייחס לגברת עם קוקטיילים, לוקח סקס.

ברוסיה, הצריכה אינה נתפסת כתפקיד. הבנות לשקול "שחפים" הונאות כי הם מפלרטטים במיוחד עם גברים לשתות אותם, ואפילו להביא מועדון או הכנסה בר להגיע מאחוז זה. הם לא מבינים שהנערה מבלה את זמנו ועושה מאמצים חמודים לתקשר עם האורחים, ליצור אותם את מצב הרוח הנכון ומבדר. האיש הרוסי סבור כי בנות צריכות לתקשר איתו בדיוק ככה, כי הוא בן שיח גדול!

זה גם שווה להתחשב במאפיינים של מנטליות. ברוסיה, לא יתקבלו שהנערה מגיעה לאחד, משפחתנית והציעה לשתות. זה לא טבעי. במועדונים ובברים, הגברות בדרך כלל יושבות ליד השולחנות, הם מכה עם העיניים וממתינות בענווה לכמה מהנערים הנועזים ביותר ותתחיל לשיחה. אדם חייב להיות אדם ולקחת את הצעד הראשון!

לכן הבנים מבולבלים כאשר הבנות מתאימות לעצמך וגם מציעות שתייה. הם מיד מסיקים ספקות לגבי טוהר כוונותיו, ומתחילים לחפש ללכוד.

מסיבות אלה, הצריכה ברוסיה אינה הרעיון הטוב ביותר עבור רווח. עדיף לצאת לחו"ל, יכול באמת להרוויח הרבה יותר, ואת תנאי העבודה יהיה קל יותר, ואת התהליך עצמו יספק רגשות חיוביים יותר
Просмотров: 698 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar