14:04
שבטי מין טקסים - טקסי מין פראי ביותר

שבטי יחסי מין הם מגוונים מאוד, ומפעם הזמן הם גורמים לסיוט. נושא יחסי המין אסור ומסתורי, אך עדיין מוצא את מיפוי השבטים המוליכים של הטקסים. שבטי מין טקסים - דף מרתק בהיסטוריה של סקס. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 מסורות במין 2 Defloration וקטיעה 3 פוליגמיה והחלפה 4 לפלרטט 5 מכשירים סקסיים

מסורות ב sexi

תושבי האיים הדוסברינקה הורידו את הילדים האלסטיים מהשותף, תופסים אותו כעניונים סקסיים ביותר. קוריאנים כדי לשפר את ההתרגשות של החבר 'ה בבסיס החבר הלך המחט עבור 1-2 ס"מ. גברים שחיו בשבט הפנאפיאני מ מיקרונזיה נשתלו על הדגדגן של הנשים של הנמלים לגירוי. טכסי סקס של שבטים אחרים של אפריקה מכריחים שותפים להחליף באזור הישבן כך העקיצות הפכו לאזור הזה בפרט רגיש. נציגי שבט שבט (מזרח בוליביה) הוסרו עם גופים חבר של קרדית, כינים ופרעושים. ואפילו מרגש יותר סנוניות חרקים.

התנגדות סובייטית וחסרונות של מידע זרקו מסקנה שווא כי ליווי הוא משהו, ברירת מחדל, הוא עומד להשתיק. אך לעיתים רחוקות בעלות מידע כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

מאוחר יותר, מדענים למדו כי פרעושים אלה הכילו חומר שיפור התרגשות. תושביה של זימבבואה הם חסידי מין יבש: כדי להשיג חיכוך קשה, הבנות שפשפו את האיברים באברי המין על ידי עשבי תיבול מיוחדים, וגברים לכסות על ידי כריתה הופכת לצלקות.

Defloration וקטיעה 2

ב שבט Gottentot (דרום אפריקה) גברים להסיר ביצה אחת. לדברי אמונות זה preproduces את הלידה של תאומים, שהוא קללה עבור המשפחה. מדינות שבהן האיסלאם היא הודאה (מצרים, ערב הסעודית, כווית) לשמור על מנה המנהג של הקיפוח של הבתולים בתהליך של חגיגה. החיקוי בתולה נשבר על ידי האצבע בצד ימין, ולאחר מכן הגברת יכולה להדגים את הפנים רק בן זוגו. הטקס של שבטי אפריקה המשוונית הוא טפח מאוד: בתולות ללכת לסבכים טרופיים, כך שהשותף הראשון הפך לג'ורילה הגברית. במקרה שבו מורשתה לא שולחת תשומת לב מתן לגברת, המוניטין של הבתולה סובל. לעתים קרובות הוא נמשך על ידי המינימום שמגיעים עם אישה כפי שהם רוצים. החזקים יותר הוא פליטות אומללות - כבוד גדול יותר וכבוד זה יקבל, חוזר מסבך טרופי. שבט זאקאיב (על חצי האי של סומטר) נבדל על ידי פולחן סקסי, שבמהן האשה מאבדת את הבתולים בזכות אביו ילידו ואחיו. באותו זמן, התחיל לתפור חור נרתיקי לצמצם אותו להשתמש בהכנות מיוחדות.

פוליגמיה והחלפה 3

בטיבטים, הבתולים נחשבת חבל, כי הנערה צריכה להתקרב ל -20 עם שנות ה -20. מאנגאיה פנינסולה (אוקיאניה) מאופיין העובדה שהאישה מתקרבת עם מספר בלתי מוגבל של חבר 'ה וזה מאפשר לה לבחור חתן הגון. בפפואה גינאה החדשה, הנערות היו משוללות תמימות במידה רבה יותר של הכומר. הוא השתמש בסכין עץ. ואז החתן הציע לכולם "לנסות" את הראשי שלהם. אחרי הנישואין, האישה לא תוכל לשנות את בן הזוג. כמה שבטים אפריקאים נבדלו על ידי העובדה כי הנרתיק הנרתיק תקועים בילדות, והוא נחשף רק לנישואין של מועצת הזקנים. XIX המאה מסומנת במדינות אירופה הפופולריזציה של סימולציה תמימות. אמנות הועברה על ידי מורשת: הבנות מבוים דימום, תוך שימוש בועות דגים ושפתיים, עבור ספוג בעבר עם הדם.

ליישם את החלומות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה ילדה יפה מ בלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3500 דולר.

יותר מ -20 חבר'ה עזרו לשלול את שבט התמימות! Defloration של האינדיאנים הישנים נעשה תמורת תשלום מסוים על ידי אנשים מאומנים עם הקדמה של phallos המורכב מחומרים שונים. דם מעת לעת נאסף עבור מבוא כמו שיקוי לאהבה. שבטי דרום אמריקה, שבטים אפריקאים שונים בטקסים של חקלאות חקלאיות דילדו. אירועי החתונה של איי המרקיז נראו כמו מקאר זה: אורחי הגברים עלו בשורות לפי גיל והתמודדו עם אשתו בתורו. שבט שילוק (מרכז אפריקה) משתמש טקס סקסי שבו אדם הוא עד 70 שבע נשים. אם לפחות 10 להתחיל להביע תלונות על אי שביעות רצון עם אדם סקסי לחשוף את ביצוע. ב Kamchatka, נצפתה כי האורח היה זכות קרבה לאשתו של המאסטר. ילידי שבט ארונטה שינו את בני זוגם יחד.

פלירט

טנזאן גבירותי לקחת את הנעליים ואת הכלים בחורים ולמשוך את תשומת לבו. Northeast אוסטרליה של ילידי אלף תשע מאות ו -4 שנים ביצעו ... תושבי הפינוי של כל הכפר. עידן ההתחדשות מסומן על ידי איטום האורח הראשון בחתונה מתחת לחצאית של אשתו, בעוד היא רצתה ליד השולחן לגנוב את הבירית (לא היה שם הלבשה תחתונה).

אביזרים סקסיים 5

האוכלוסייה הזכרית שבטי באט להציב ברזל קטן קטן או אבן חתיכות מתחת לקצה בשר, להאמין כי אתה יכול להשיג אורגזמה מיוחדת. כזה "קישוטים" נמסרו בעיות רבות לשני השותפים. האינדיאנים- Arakans נצמדים לחבר גברים מברשות המורכבת משערות סוּס הַרבָּעָה.

Просмотров: 1060 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar