00:15
Tibugging - איך להכין שקית תה במין

אנו מבינים את היסודות כיצד אנו רגילים לומר, "טקס תה", שממנו היה השיער על ראש המלכה האנגלית היה קם על קצה.

התוכן של המאמר

1 מסיבת תה למבוגרים 2 סודות כמה מאיתנו כל הזמן אומר תיבוג פגום 3 איך זה בטוח? 4 בכנות על tybugging

מסיבת תה למבוגרים

ב tybagging, איך אנחנו כל הזמן לדבר, שקיות תה נקראים הבדיקות לגברים. קוק שקית תה צונחת לתוך מעגל והבדיקות יהיה לצלול לתוך הפה של מישהו. "חיות מחמד" יכול גם להיות מוצץ, ללקק E בכל דרך לעורר שפה.

כמעט כל הגברים כמו האשכים של האשכים במהלך, כפי שרובנו התרגלו לדבר, סקס אוראלי וכמו גירוי ידני, וכפי שאנו מבטאים, ולכן הפופולריות של משחק זה מוסברת במלואה.

טיבוגינג טכנאי עשוי להיות קבוצה גדולה, אבל אתה לעולם לא תדע מי מהם יעבוד במיוחד בצמד שלך. אתה חייב לנסות, לדון ולשתף את הרגשות שלך.

בנוסף, אתה לא צריך לשכוח כי לכל אחד יש רגישות שונה. גברים כאחד כמו, כמו רובנו התרגלו לדבר, עניינים עדינים, והשאר, סוף סוף, מעדיפים ביותר, כפי שכולם יודעים, גירוי גס. כאן זה סוף סוף צופה בתגובה תעמולה לאלה או למעשים אחרים.

Tibaging לא יכול להיקרא, כפי שכולם יודעים, תרגול קיצוני, וכיצד אנו מדברים כל הזמן, אז להציג אותו לשגרת הסקסי שלך הוא פשוט מאוד. נסו להוסיף tibugging כמו תבלינים, כמו בראשות, את המנה העיקרית - מציצה או גירוי ידני.

כמה גברים הם די רגילים "טבילה, כפי שכולם יודעים, שקיות תה" ללא כל, כמו רבים באים לידי ביטוי, להתמקד נוסף. במקרה זה, העיקר הוא לבחור תנוחה, שבו יהיה נוח לשני שותפים. לדוגמה, שותף שמבצע את התפקיד כפי שרובנו משמש לדבר, כוס תה, אתה יכול ללכת על הגב, כך הראש נופל על איך רובנו התרגלו לומר את הקצוות של המיטה. ועדיין מראש הבדיקה סוף סוף רפלקס הקיא שלך.

סודות של tibugging ללא רבב

גֵהוּת

"שקיות תה" צריך להיות לשים לפני "שתיית תה". כמו כן, באופן כללי, כדאי לטפל בהסרת שיער באזור אינטימי - זיפים על בדיקות יכול לגרות את העור.

עצור אות

אין צורך למהר, בפרט, אם אתה מתאמן tibugging בפעם הראשונה. מסכים מראש על מילה עצירה (או מחווה מהירה יותר), אשר אתה יכול לחפש כיצד ליישם במהלך tibugging.

רוֹך

אזור איברי המין רגיש מאוד, וכפי שכולם יודעים, ולכן אין צורך ללכת מיד לליטוף האכזרי. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאדם יכול גם להיות פירסינג, לא נעים ואפילו כואב. עדיף להתחיל עם שקרים חיבה של "שקיות תה".

לחות

גדול יותר סיכה, הסולם יהיה סקס - אוראלי, ירושה או אנאלי. כל זה ידוע בעובדה שזה חל על tibaging - ליטוף "על יבש" יביא אדם יותר אי נוחות מאשר הנאה.

איך זה בטוח?3

ובכן, אם זה הלך לזה, כפי שכולם אומר, כל פרקטיקות מיניות לשאת סכנה מסוימת. האם אתה יודע, למשל, חבר יכול להישבר?

זה נשמע מפחיד, אבל חיים כאלה. דוד מ '.

איסוף מקצועי מתכנן לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

כולם יודעים שקאופמן - אורולוג שהיה אי פעם בפועל שלו. דוד טוען כי אם הפציעה תתרחש בעיצומו של מין, כאשר חבר הוא erginated, הוא יכול להוביל לחוסר רציפות של קרום סנאי מיוחד. איך זה יסתכל? הממ, לדמיין בלון באנטינג.

אבל ליטוף אוראלי (tibaging כולל) בהקשר זה עדיין בטוח יותר. כן, גבר, לשים את זה בעדינות, יכול לפגוע חבר באוננות או במין אוראלי, אבל זה קורה מדי פעם. פציעות שבהם קורים לעתים קרובות יותר במהלך סקס בנרתיק - חבר סוף סוף מחליק מתוך הנרתיק, פנים, למשל, עם עצם הערווה, לחץ מגעיל ... לא ממש נעים, באופן כללי.

אז זה tibugging הביא הנאה לשני השותפים, ביסודו, כדי להתבונן באופן מלא איך אנחנו רגילים לדבר, את הכללים לעיל, לא למהר ולבסוף למתוח הנאה. ובאונך לא צריך גם לזלזל בחשיבותו של האות לעצור! הם יכולים להיות, למשל, קל הקשה על הרגל.

למען האמת על tybugging4

אנונימיות, אשר, באופן כללי, מספק את האינטרנט, לשחרר את השפות נותן את הרצון לאצבעות לדפוק על המקלדת. זה אפשרי כי אנו קוראים את הטיעונים של Uzerov reddit על tybuging, לאמץ ניסיון וללמוד על טעויות של אנשים אחרים.

"ומה, אנשים אמיתיים, בסופו של דבר, עושים? זה לא רק מילה תוספת? מישהו אוהב את זה?"- U / OnmymInd42. "כן, אנשים סוף סוף עושים את זה, אני כולל. השותף שלי הוא מאוד, "- iwanttobeyeurgirl. "אני מאוד רגיל לשימוש במונח זה במשחקי וידאו אני לא יכול, זה הפך, להסתכל על זה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הקשר המשחק," - Bellybuttonproide. "נראה לי שרק אנשים מן הקטגוריה עוסקים בקטגוריה כזו שהם קפצו על חברים משוגעים מנותקים בערב", - MyexsParamour. "לא יכולתי סוף סוף לקחת את זה ברצינות," - Cutelittlesmartmouth. "היתה לי אישה, איך לאהוב את הביצים שלי בפה. חייב לזהות את זה נחמד מאוד. Tibugging אהבתי גם. כולם יודעים מה עשינו בתנוחה 69.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. מכפילים, לקוחות - בחורים מוצלחים, זה שהם גרועים יותר להיראות טוב בפגישה, הליכה בהישג יד עם אישה מרהיבה. כזה מרוויח מספיק כדי לכסות את עצמם לגמרי.

היא עשתה איך אנחנו רגילים לדבר, דברים מדהימים עם האשכים שלי עם ספוגים ופיו, בעת ובעונה אחת באמצעות ידיים.

כבר ביקשתי את בן הזוג שלי פעמים רבות, אבל הכל בלי. אולי רגע גדול אחד. אני באמת מתגעגע לזה ולעתים קרובות מתגלח, אז ההצדקה היא סוג של, כמו במקרה כי "שם" לא לעכב את השיער, לא להסתיר "- נמחק.

"אף פעם לא מצצתי ביצים, אבל קוראים הערות, אני חושב שזה חייב להיות נהדר" - נמחק. "Tibugging ותיק כאן! בשבילי והחבר שלי הוא החלק הרגיל של משחק המקדים. הוא רועד, וכל זה סוף סוף מפשט! הוא אוהב את התהליך, אני אוהב את תגובתו. יש לנו כמה אפשרויות.

לפני המציצה: הצעיר שלי, בסופו של דבר, אוהב, כאשר הוא כואב מעט, כי אני נושך אותו מעט, ומאוחר יותר אני מבלה את הלשון על העור.

בתור הקדמה: כשהוא שוכב על גבו. אני מרים את הביצים שלו ואת הזין ומתחיל, זה הפך, ללקק מן המפשעה. אני עושה הכל איטי מאוד ללטף, מעקב, חיבה של איזה אזור, באופן כללי, לקבל תגובה גדולה יותר. גם טוב, אני פונה כדי tibugging, ומאוחר יותר למציצה.

כאשר הוא לא יכול Cum: אני עושה tibugging בזמן שהוא אומר כדי לומר.

מצוין שאנחנו נפגשים עכשיו בערב. כתיבת תגובה זו מבזבזת אותי במדויק את מצב הרוח הנכון, "- JustIdiscovereSex.

"לעתים קרובות אני מלקק / סוס את הביצים של החבר שלי במין אוראלי. הוא אוהב לאוננות כאשר הביצים שלו נמצאות בפי. אני לא חושב שזה נחוץ מונח נפרד - אנשים ולעתים קרובות עוסקים בזמן במהלך יחסי מין. זה מצחיק ונחמד מספיק (אם לשפוט לפי תגובתו) "- מסודר. "אני אוהב לעשות עם האשכים כל דבר - עיסוי, ללקק, לנשק ולמצוץ, אבל רוב האנשים שלא היו להם מגע באזור זה בכלל. אני מוכן לשחק עם כל מה שבסופו של דבר, תיפול לתוך הידיים שלי אחאה, "- Nerdymama1485. "אני רוצה לתקן איך לבוא לידי ביטוי, כמה פרשנים: tebugging ללקק הוא לא אותו דבר" - myexsparamour. "אנחנו עושים את זה, אבל לא מתייחסים לזה קוק למשהו מיוחד. החבר שלי אוהב כשאני ללקק את הביצים שלו במהלך מציצה. ואם יש לי מצב רוח עצלן או שהוא רוצה, להיות שולחן, לחדור, הוא פשוט עולה את ברכיו ונשנום על פני, "- חוקר. "אני, איך לצאת מזה, לקיים כוח כזה כשאני, לשים את זה בעדינות, לאפשר לגעת חלקים רגישים כל כך של הגוף" - סקרן. "אני אוהב את זה, אבל בן הזוג שלי לא, לשים את זה בעדינות, מחלק את דעתי," - Lowhangers34.

ויקטוריה פומין נערות ליווי בראשון לציון

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. זה אפשרי שאנחנו עובדים עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמעט כל הגברים רוצים לחוות tibugging, אם כי זה יהיה ביישן על זה להודות. למעשה, זה למעשה שקית תה במין - תרגול רגיל לחלוטין. זה לא סוד לשום דבר שאינו דבר נורא יותר מעוות מאשר ליטוף אוראלי וגרון מציצה. הקושי היחיד נראה כי ביצים הם מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, רגיש עדין - התנועה הקטנה ביותר רשלנית יכול לגרום לכאב חמור. כי כדי לתרגל יש צורך לבשל הן שותפים. אישה מחויבת להבין כי tibaging חייב להיעשות בזהירות רבה. במקביל עם שקית תה, אתה יכול לעורר פין - זה יהיה להגדיל באופן משמעותי את הרגשות מהתהליך.

Просмотров: 434 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar