06:34
איך עושים ריקוד חשפנות

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים.

1. החלל: תרצו חלל נקי מרהיטים ובלאגן, עם מספיק מקום להסתובב בו. הקפד לבחור מקום מואר היטב ואין בו הרבה הסחות דעת ברקע.

2. המוזיקה: בחר משהו סקסי, אבל לא מסיח את הדעת או אופטימי מדי. אתה לא רוצה שזה יוריד מהביצועים שלך. https://israelnightclub.com/ליווי/

3. האאוטפיט: זה החלק הכי חשוב בכל התהליך! בחר תלבושת שתגרום לך להרגיש סקסית ובטוחה בעצמך, אבל גם כזו שאינה מסובכת מדי - זה יעזור לרמת הנוחות שלך לאורך הריקוד, כמו גם לשמור על דברים פשוטים כשמגיע הזמן להתפשט!

4. הנעליים: נעלי ריקוד נהדרות עבור זה כי הן מספקות אחיזה על משטחים חלקים ונותנות לרגליים שלך משהו נוסף לאחוז בו בעת ביצוע מהלכים מתקדמים יותר כמו סיבובים או סיבובים!

ריקוד סטריפ הוא סוג של ריקוד שבו הרקדן מסיר בגדים למוזיקה. רקדני רצועות יכולים להיות זכר או נקבה, אבל הם בדרך כלל נשים.

ריקוד החשפנות קיים כבר מאות שנים ויש הרבה סוגים שונים של ריקודי חשפנות. ישנם גם סגנונות רבים ושונים של ביצוע הריקוד. סגנון הריקוד הוא העדפה אישית המושפעת לרוב מהתרבות ומאישיותו ומבנה הגוף של הרקדן עצמו.

ריקוד חשפנות הוא ריקוד שנעשה על ידי מי שמוריד בגד או פריט לבוש בכל פעם.

שלבים:

- ראשית, עליך למצוא את רחבת הריקודים הנכונה. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש מועדונים, ברים, טרקלינים ומקומות אחרים שבהם אנשים רוקדים.

שנית, אתה צריך למצוא את האדם שאתה הולך לרקוד עבורו. ניתן לעשות זאת על ידי חיפוש אחר אנשים שנמצאים באותה רמה כמוך ויוכלו להעריך את המהלכים שלך. - שלישית, תתחיל להפשיט! אתה צריך להוריד פריט לבוש אחד בכל פעם ולעשות את זה רק כשהמוזיקה נמוכה מספיק כדי שאנשים יוכלו לראות מה קורה על הבמה אבל לא חזק מדי כדי שהם לא ישמעו את עצמם חושבים או מדברים. - רביעית, כשתסיים עם המספר שלך והורדת את כל הבגדים שלך (או סתם רוצה לעצור) אז תעלה בחזרה לבמה

בחלק זה, נדבר על הצעדים השונים שיש לנקוט כדי לעשות ריקוד חשפנות.

1. התחל בהסרת הבגדים שלך.

2. לאחר שהסרתם את הבגדים, כדאי להתחיל לרקוד ברחבי החדר.

3. לאחר שסיימת לרקוד, כדאי לשים קצת מוזיקה ולהתחיל לפשוט את הבגדים בזה אחר זה תוך כדי ריקוד בחדר.

4. אתה צריך להמשיך לרקוד עד שכל הבגדים שלך יורדים ואז להתחיל להתלבש שוב בסדר הפוך של איך שהורדת אותם (כלומר, לשים תחתונים לפני מכנסיים וכו').

ריקוד סטריפ הוא סוג של ריקוד אירוטי במועדון ציבורי או פרטי, או אירוע חברתי בו הרקדן מסיר בגדים למוזיקה. מועדוני חשפנות הם מקומות שבהם חשפניות מופיעות עבור לקוחות.

במועדוני חשפנות הלקוח משלם עבור כל שיר, והרקדנית חייבת לרקוד עד ששיר זה מסתיים (בדרך כלל כשלוש דקות) לפני שתוריד את בגדיה. ללקוח אין מילה על השירים שהוא רוצה לשמוע.

הלקוח גם משלם תשלום שעתי כדי להיכנס למועדון ולגשת לתכונות שלו, כמו פינות ישיבה וברים. במועדונים מסוימים אלה ידועים בשם "דמי ריקודים".

Просмотров: 67 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar