מהלך של ריקודי בטן הוא לא רק גדול מכדי להביא הרבה תנועה ורגש, זה יכול להיות גם פעילות יומיומית מהנה. הנה כמה מדריכים שיעזרו לך להתחיל:

מדריך מעגל הירך

מהלך היפ שווארמה בסיסי

ריקודי בטן שבטי צעד אחר צעד מחזור רוק

התנועה הראשונה של מעגל ריקודי הבטן הבסיסי מקבילה לקרצוף או הקשה על משטח. אתה משתמש לאט לאט בידיים המושטות, כפות הידיים פונות פנימה כמו ליטוף אוהב, כדי לקרצף את הרצפה, יד אחת אחרי השנייה. רקדו את הידיים על פני המשטח האופקי בסגנון כוריאוגרפי מסובך והקפידו לא לגעת בשום נקודה אחרת עליו עם הידיים הלא מכוסות.# https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Ramat-Gan.php

המדריך שלי לימד אותי לראשונה את התנועה הזו ממש בתחילת מס ... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

מרגריטה היא אישה בשנות השבעים לחייה שמקשיבה למוזיקה אתנית כשהיא רוקדת. ולא רק תנועות הריקוד של מרגוריטה הופכות את הסרטון הזה למושך אלא גם סגנון התלבושות שלה.

את הסרטונים מכינה מרגריטה בעצמה והיא מראה לנו כמה מתנועות הריקוד שלה כדי שנוכל לחקות אותם בבית. הגישה של מרגריטה מתמקדת יותר בהוראת ריקוד ולא בכל דבר אחר, כך שתראה כמה תרגול יכול להיות חשוב כדי לשלוט באמנות.

החיסרון היחיד שיכולתי לחשוב עליו הוא כמה ארוכים הסרטונים האלה אם אתה אדם חסר סבלנות אבל חוץ מזה, הם נהדרים!

עבורי באופן אישי, אני ממש מאוהב בסרטונים האלה כי הם נתנו לי כל כך הרבה רעיונות מעוררי השראה ותודה לאל, הם סופר קצרים כי אל תבינו אותי לא נכון, למרות שאני עדיין נאבק עם העבודה היום שלי, הם גרם לי לצחוק בקול ולעשות "דברים" ששווה לשכוח את האנשים שמצלמים מסך ht ... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)