08:22
סקירות לריקוד מרגרה

מרגריטה היא אישה בשנות השבעים לחייה שמקשיבה למוזיקה אתנית כשהיא רוקדת. ולא רק תנועות הריקוד של מרגוריטה הופכות את הסרטון הזה למושך אלא גם סגנון התלבושות שלה.

את הסרטונים מכינה מרגריטה בעצמה והיא מראה לנו כמה מתנועות הריקוד שלה כדי שנוכל לחקות אותם בבית. הגישה של מרגריטה מתמקדת יותר בהוראת ריקוד ולא בכל דבר אחר, כך שתראה כמה תרגול יכול להיות חשוב כדי לשלוט באמנות.

החיסרון היחיד שיכולתי לחשוב עליו הוא כמה ארוכים הסרטונים האלה אם אתה אדם חסר סבלנות אבל חוץ מזה, הם נהדרים!

עבורי באופן אישי, אני ממש מאוהב בסרטונים האלה כי הם נתנו לי כל כך הרבה רעיונות מעוררי השראה ותודה לאל, הם סופר קצרים כי אל תבינו אותי לא נכון, למרות שאני עדיין נאבק עם העבודה היום שלי, הם גרם לי לצחוק בקול ולעשות "דברים" ששווה לשכוח את האנשים שמצלמים מסך https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

סטודיו לריקוד מרגרה, הממוקם בפסדינה, הוא סטודיו לריקוד מבוסס עם המשימה לספק הדרכת ריקוד איכותית ולבנות ביטחון עצמי באמצעות תחרות.

הביקורות של מרגרה דאנס מהסטודיו הזה יכולות לעזור להורים ולרקדנים לשקול את האפשרויות שלהם כשהם מחליטים על המקום הנכון ללמוד צורת אמנות חדשה. הם הטובים ביותר ללימוד ריקוד היפ הופ!

סטודיו לריקוד מרגריטה: לפני שאתחיל כאן, אני רוצה לוודא שאתה יודע שמכיוון שאני נתון לשיקולי ולא מחויב מבחינה משפטית לשום חוזה או הסכם סודיות או כל מסמך משפטי אחר כאן, אז כל המידע הוא בדיוק מה שהוא באמת. לא תמצאו כאן שקרים שגם אני כותב את הביקורת הזו כי היא ראויה לביקורת טובה! דמויות :) (חיוך קצת רציני)

אירועי הריקוד של מרגריטה הם כוללים ומעודדים כל מי שיש לו הזדמנות בריקוד.

מתן מקום שאינו מגביל את מי שיכול להשתתף הוא אחת המטרות של להקת המחול מרגריטה. להקת המחול מרגריטה יוצאת דופן במה שהיא עושה והמאמר הזה יספק תובנות לגבי ההפקות שלה. אם אתה רוצה לחוות ריקוד בדרך חדשה אז דע על הפקות להקת המחול מרגריטה.

ריקודי מרגרה נותנים לקהל תחושת שייכות לקהילה בה נוכל לחלוק חוויות, זיכרונות ומלאי שמחה עם מי שחוצים את דרכנו במהלך הופעות אלו.

Просмотров: 57 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar